výhodná výměna odkazů

Subject: Výměna odkazů – zvýšení pozice Vašich stránek

Dobrý den,

velice jste nás zaujali svými internetovými stránkami xy, především jejich vzhledem a poutavým zaměřením, a proto bych s Vámi za společnost xy s.r.o., která je největší českou společností zabývající xy, vyměnil odkaz.

Výměna zpětných odkazů je jedním z nejúčinnějších a nejrychlejších způsobů
jak posunout pozici svých internetových stránek ve vyhledávačích na přednější
pozice a získat tím větší návštěvnost na svých stránkách. V tomto případě
platí, čím lepší je pozice ve vyhledávači – tím větší je návštěvnost stránek
a tím samozřejmě možnost oslovení širšího spektra potenciálních zákazníků.

Navíc je výměna zpětných odkazů zdarma a netrvá více jak 3 minuty práce pro
člověka, který se Vám o internetové stránky stará. Ten tak ukazuje svojí prací a projeveným servisem, že dokáže kvalitně pečovat o tak zajímavé stránky, které máte, také tím, že má zájem, aby jejich návštěvnost byla co nejvyšší. Pokud nejste přímo touto osobou, přepošlete, prosím, tento email člověku, který je zodpovědný za Vaše webové stránky, ať si vzájemně
nebráníme lepší pozici v internetových vyhledávačích a prosperitě našich společností.

Tato výměna má tato pozitiva:
- Výměna odkazu Vám zvýší pozici ve vyhledávačích
(a zabere pouze 3 minuty času člověka, který Vám stránky spravuje)
- Jsme pro Vás výborná reference
- Máme kvalitní a atraktivní stránky
- Máme vysokou denní návštěvnost stránek (500-1000 unikátních návštěvníků
denně)

Vaše stránky jsou pro nás velmi zajímavé a o výměnu máme eminentní zájem.

Váš obdobný odkaz, který nám zašlete Vám obratem umístíme na naše stránky
na adresu: xy/partneri na kterou je přímo z naší hlavní stránky odkaz a má tak velkou návštěvnost!

Děkuji Vám za spolupráci a těším se na vaší odpověď.

Se srdečným pozdravem

blbec XY – marketingový specialista
______________________________________

Nabídky na výměnu odkazů mi chodí poměrně často. Tahle přišla jedné mojí klientce, které jsem dělal web a je zatím nejpropracovanější a zároveň nejsměšnější co jsem kdy četl.

Dva komentáře

  1. Pár sraček tam je ale na běžného člověka to může zapůsobit.

  2. Haha, bych chtěl vidět, jak velkou návštěvnost má sekce xy/partneri – určitě tam jde nejmíň 90% návštěvníků homepage :) ))
    Takovýhle mail jsem taky kdysi dostal. Letěl do koše.

Komentáře k článku